Fanta Portokall del në treg
Fanta portokall prezantuar për herë të parë në Napoli, Italy, më 29 prill 1955. Fabrika e Napolit ishte e para që prodhonte dhe shiste Fantan e re Portokall duke përdorur përbërës qitrosh lokalë.
NJË SHISHE DIZAJNERI
Dizajneri i famshëm Raymond Loewy propozoi 25 deri në 30 dizajne – për shishen Fanta dhe për logon. Shishja unazore, që mbante një dizajn të logos Loewy “majat binjake” në shpatull, ishte ajo që u përzgjodh.
FANTA MBËRRIN NË SH.B.A.
Linja Fanta u prezantua në Shtetet e Bashkuara si marka e regjistruar e caktuar për kategorinë e pijeve me shije nga fabrikat e Coca-Cola.
KAQ E MIRË, SA ËSHTË GALLATË TË KESH ETJE
Në vitin 1969, Fanta portokall u bë pija me shije më e shitur në botë
ZGJERIMI I SHIJEVE
Në 1969 Fanta Portokall ishte shija me shitjet më të larta në botë dhe fillon të pozicionohet edhe në art si një markë plot ngjyra.
FANTA UDHËTON PËR NË RUSI
Fanta Portokall nisi të tregtohej në Bashkimin Sovietik në fillim të vitit 1979 duke vazhduar përhapjen e saj globale.
FANTA BËHET MARKA E PREFERUAR ME SHIJE TË NDRYSHME E TË RINJVE
Duke komunikuar argëtim dhe momente loje mes miqsh...aty ku Fanta shijon më shumë.
FANTA TË FTON TË LUASH
Midis viteve 2000 dhe 2008 Fanta hyn në territorin e lojës dhe imagjinatës duke i ftuar të rinjtë të jenë kreativ, spontanë dhe të jenë më pak serioz. Fushata "Fantanas" filloi në SH.B.A
STIL ANIMACIONI
Midis viteve 2008 dhe 2014 një komunikim i ri fillon për Fanta përmes karaktereve të animuar të cilët evoluan gjatë viteve.
FANTA ËSHTË MARKA ME SHIJE TË NDRYSHME MË E MADHE NË BOTË
Me praninë e saj në mbi 190 tregje, Fanta është kthyer në markën me shije të ndryshme më të madhe në botë. Në 2017, Fanta prezanton pamjen e re...Me Fruta, Vibrante dhe Intense për ty dhe të gjithë të rinjtë në botë.